۱۳۸۸ دی ۱۶, چهارشنبه

جشنواره فیزیک



بدینوسیله به اطلاع می رساند اتحادیه انجمن های علمی آموزشی معلمان فیزیک ایران با همکاری انجمن های معلمان فیزیک استانهای مختلف قصد دارد هرساله مسابقاتی علمی برای انجمن های علمی آموزشی و دبیران فیزیک در قالب جشنواره فیزیک  برگزار کند. مسابقات این جشنواره عبارتند از:
  1. 1- مسابقه بهترین سایت (یا وبلاگ) انجمن های علمی آموزشی معلمان فیزیک استانها: (داوری  مسابقه با بررسی سایت یا وبلاگ انجمن‌های ذیربط انجام خواهد شد.)
  2. 2- مسابقه بهترین نشریه انجمن های علمی آموزشی معلمان فیزیک استانها: ( داوری مسابقه با بررسی نشریات انجمن ها که حداکثر تا 15 بهمن به دفتر اتحادیه رسیده باشد انجام خواهد شد.)
  3. 3- مسابقه بهترین عکس فیزیکی: (داوری مسابقه با بررسی عکس هایی که که حداکثر تا 15 بهمن به دفتر اتحادیه رسیده باشد انجام خواهد شد.)
  4. 4- مسابقه بهترین فیلم یک دقیقه ای فیزیکی: (داوری مسابقه با بررسی فیلم هایی که که حداکثر تا 15 بهمن به دفتر اتحادیه رسیده باشد انجام خواهد شد.)
  5. 5- مسابقه بهترین مقاله: (داوری مسابقه با بررسی مقاله هایی که حداکثر تا 15 بهمن به دفتر اتحادیه رسیده باشد انجام خواهد شد.)
 از روسای انجمن های علمی آموزشی استانهای سراسر کشور درخواست می شود برای هرچه بهتر برگزار شدن این جشنواره:

الف) سایت ها و وبلاگ انجمن ها را تا 15 بهمن ماه بروز نمایند.
ب) سه شماره آخر نشریه انجمن را ارسال نمایند به گونه ای که حداکثر تا 15 بهمن به دفتر مرکزی اتحادیه رسیده باشد.
پ) بهترین عکس و بهترین فیلم ها یک دقیقه ای که یک مفهوم فیزیکی را برساند بعلاوه یک پاراگراف توضیح در مورد مفهوم فیزیکی آن را حداکثر تا 15 بهمن به دفتر مرکزی اتحادیه ارسال نمایند.
ت) هر انجمن حداکثر سه مقاله از بهترین مقالاتی که در نشریات خود به چاپ رسانده اند را به همراه اصل نشریه ارسال نمایند به گونه ای که حداکثر تا 15 بهمن به دفتر مرکزی اتحادیه رسیده باشد.
ث) ارسال مدارک بصورت الکترونیکی به آدرس uphyts@gmail.com قابل قبول است.